class="single single-post postid-7791 single-format-standard">

DACIA DOKKER este în România. IATĂ lista de prețuri

doker2

Compania Automobile Dacia, deţinută de grupul francez Renault, a lansat astăzi pe piaţa românească modelele Dokker şi Dokker Van, produse la uzina din Tanger, Maroc.

„La Dokker spaţiul interior şi modularitatea sunt extrem de importante. Sunt sigur ca Dokker Van ne va ajuta să ne păstrăm poziţia de lider în segmentul utilitarelor mici. Lansăm, după cum vedeţi, două vehicule, nu unul“, a declarat Mihai Bordeanu directorul de marketing Dacia-Renault.

Oficialul a menționat că Dokker este util atât pentru firme, mici industriaşi şi antreprenori, cât şi pentru instituţii ale statului. De altfel, unul dintre modelele prezentate în cadrul evenimentului de lansare purta însemnele Poliţiiei.

Dokker costă de la 9.000 de euro cu TVA, iar cea mai scumpă variantă ajunge la 13.600 euro. Fără pachete opţionale. La Dokker Van preţul pleacă de la 8.700 euro. Cel mai scump Dokker Van costă 11.500 euro. Conform oficialilor Dacia, cataloagele de comenzi se deschid începând de mâine . „Comenzi încă nu avem de la instituţii ale statului, dar există discuţii“, a anunţat Bordeanu.

Acesta a declarat pentru Capital că 2012 este un an de excepție pentru Dacia. “Lansăm cinci noi modele: Lodgy, două variante Dokker, noul Logan și Sandero. Evident ca nu vom putea repeta prea curând acest demers”.

Producătorul vizează cu Dokker circa 25% din segmentul său de piaţă, țintind poziția de lider autoritar în zona vehiculelor utilitare uşoare.

Dacia Dokker este un combi cu 5 locuri destinat unei utilizări mixte, atât în scop personal, cât şi profesional, iar Dacia Dokker Van este o furgonetă care vizează în principal micii comercianţi şi întreprinzători.

Cele două modele, lansate după Dacia Lodgy, model dezvăluit la începutul anului 2012, au început să fie comercializate începând din iunie 2012 în Maroc şi în toamna aceasta vor ajunge în toată Europa.

Dacia Dokker se adresează unei clientele aflate în căutarea unui vehicul polivalent care asigură în acelaşi timp transportul obiectelor voluminoase şi călătoria cu familia în condiţii de confort. El poate transporta cinci persoane oferind cel mai mare volum de încărcare din segmentul său. Prin rabatarea banchetei spate se obţine un volum de 3 mc, adaptat utilizării în scop profesional. Accesul la zona de încărcare sau la locurile din spate este facilitat de cele două uşi laterale culisante vitrate.

Versiunea utilitară, Dacia Dokker Van, este o furgonetă fiabilă şi robustă. Capacităţile sale de încărcare se situează la cel mai bun nivel din segment datorită modularităţii scaunului din dreapta (Opţiunea Dacia Easy Seat). Încărcarea este facilitată datorită uşii laterale largi, culisante. Pentru a răspunde cât mai bine aşteptărilor utilizatorilor, Dokker Van oferă numeroase posibilităţi de transformare şi o gamă largă de accesorii.

Ca şi în cazul Dacia Lodgy, interiorul modelelor Dokker şi Dokker Van oferă elemente de confort, moderne şi practice. Ele pot dispune de sistemul multimedia ‘Media Nav’ cu touch screen de 18 cm (7 inci), sistem de navigaţie, radio, conectivitate şi sistem de telefonie Bluetooth. Opţional sunt disponibile limitatorul de viteză şi asistenţa la parcarea cu spatele.

Dacia Dokker şi Dokker Van sunt propuse, în funcţie de ţară, cu 4 motorizări: noua motorizare pe benzină 1.2 TCe 115 CP, motorizarea pe benzină 1.6 MPI 85 CP, precum şi motoarele diesel 1.5 dCi 75 CP şi 90 CP. Cele două motoare diesel care beneficiază de eticheta Dacia eco2 afişează un consum de numai 4,5 l/100 km şi generează emisii de CO2 de 118 g/km.

Dubruel: “Nu va fi produs în România, ci doar la Tanger”

Conform informațiilor făcute publice încă de la prezentarea internațională și confirmate astăzi de Thomas Dubruel, Dokker și Dokker Van nu vor fi produse în România, ci doar în Maroc la uzina din Tanger.

Oficialul Dacia a ținut să precizeze însă că o mare parte din inginerie și foarte multe piese sunt din România.

În ceea ce privește fotografiile apărute ieri cu noul Logan și noul Sandero, Dubruel a confirmat că sunt reale, ele fiind un teaser pentru ceea ce va urma să fie prezentat la Salonul Auto de la Paris.

Dubruel a mai precizat că Dacia nu concurează cu Renault ci vizează grupuri complementare de clienți.

Related posts:

Sursa: capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*


*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>