class="single single-post postid-8054 single-format-standard">

Dacia lansează la Paris noul Sandero de la 6.990 de euro, cu 600 de euro mai ieftin ca în Franţa şi noul Sandero Stepway de la 10.800 de euro. Noul Logan vine abia la finele anului

Dacia-Sandero-2-sursa-automobile-magazine.fr-01

Noile Dacia Sandero şi Sandero Stepway sunt primele modele ale noii generaţii care vor fi lansate pe piaţa europeană în acest an şi pot fi comandate începând cu data de 1 octombrie. Noul Logan, cel mai aşteptat model Dacia pe piaţa locală va fi lansat abia spre finele acestui an. ZF a anunţat încă din primăvara acestui an că prima generaşie a Logan va ieşi din producţie la sfârşitul lui 2012, informaţie confirmată acum de oficialii Grupului Renault.

Cea mai bună veste pentru clienţii din România ai Sandero este că noua generaţie va avea un preţ de pornire mai mic decât modelul actual – în timp ce generaţia curentă pleacă de la 7.300 de euro, noul Sandero porneşte de la 6.990 de euro.

► Primele IMAGINI CU NOILE MODELE DACIA

În plus, două nuanţe noi se adaugă în gama de culori a modelelor Dacia Logan şi Dacia Sandero: Bleu Persan şBeige Cendré.

Noua Dacia Sandero Stepway capitalizează succesul modelului precedent şi propune un design atrăgător, echipamente moderne, pentru a atrage un public mai larg. O nouă culoare este disponibilă şi pentru acest model: Bleu Azurite.

Odată cu reînnoirea a trei dintre modelele sale de bază, Dacia îşi consolidează avansul în materie de achiziţie inteligentă şi continuă să se adapteze la aşteptările clienţilor.

Dacia este una din mărcile cu cea mai rapidă creştere a vânzărilor din ultimele decenii, cu peste 2 milioane de vehicule vândute din 2004. În plus, Dacia dispune în prezent de cea mai tânără gamă din Europa.

Cele două noi modele inaugurează o nouă planşă de bord, în două nuanţe (în funcţie de model şi de versiune), funcţională şi cu un design modern. Conturul cadranelor este cromat (în funcţie nivelul de versiune), iar butoanele de comandă, de ultimă generaţie, sunt deosebit de funcţionale.

Conturul aeratoarelor, sigla de pe volan şi mânerul schimbătorului de viteze sunt cromate (în funcţie de nivelul de echipare). Faţada centrală a planşei de bord beneficiază de un ornament a cărui culoare (în funcţie de nivelul de echipare) este în armonie cu cea a mânerelor portierelor şi cu ornamentul de pe volan.

O atenţie deosebită a fost acordată calităţii percepute, atât la nivelul materialelor alese, cât şi al detaliilor de îmbinare.

În premieră, noile modele Logan şi Sandero primesc motorul TCe 90, simbol al expertizei grupului Renault în domeniul mecanic. Acest motor de mică cilindree, supraalimentat, îmbină confortul, plăcerea de a conduce, consumul redus (5,3/100km*) şi un nivel scăzut al emisiilor de CO(122 g/km*), oferind astfel un cost de utilizare avantajos.

Un adevărat concentrat de tehnologie în materie de downsizing, TCe 90 este un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 898 cm3 (cilindree de 0,9 litri) şi lanţ de distribuţie. Datorită turbo-colectorului cu inerţie foarte scăzută asociat cu un sistem de distribuţie variabilă la admisie (VVT), motorul furnizează 66 kW (90 CP) la 5 250rot./min. Datorită cuplului de 135Nm disponibil încă de la turaţii joase (90% disponibil încă de la 1 650 rot/min), acest motor este dinamic, reactiv şi suplu în funcţionare. Propulsorul oferă astfel un raport ideal între plăcerea de a conduce şi un consum redus.

Benzină : 1.2 16V 75 CP

Acest motor de 1 149cm3 dezvoltă o putere de 55 kW (75 CP). Oferind prestaţii bune atât în ciclu urban, cât şi la drum lung, propulsorul consumă în medie doar 5.9l/100 km* şi emite 137g* de CO2. Motorul 1.2 16V 75 CP va fi disponibil şi într-o versiune GPL pentru modelul Dacia Logan. Această versiune propune un cost de utilizare şi mai mic şi un nivel al emisiilor reduse.

Diesel : dCi 75 CP şi 90 CP

Recunoscut pentru performanţele, fiabilitatea şi impactul său redus asupra mediului înconjurător, motorul 1.5 dCi este disponibil în versiunea 55 kW (75 CP) şi 66 kW (90 CP). Oferind un cuplu în creştere cu 20Nm, adică 200Nm la 1750 rot/min pentru versiunea 75 CP şi 220 Nm la 1750 rot/min pentru versiunea 90 CP, motorul 1.5 dCi este energic încă de la turaţii joase şi asigură reprize şi acceleraţii optime. În plus, motorul se dovedeşte a fi unul dintre cele mai economice din segment: 3,9 l/100 km*, adică 103 g/km* de CO2 în ciclu mixt,. Datorită impactului redus asupra mediului înconjurător, cele două motoare beneficiază de semnătura Dacia eco².

Motorizările noii Dacia Sandero Stepway : TCe 90 şi dCi 90

Noua Dacia Sandero Stepway este dotată cu o gamă de motoare puternice.

Echipată cu propulsorul TCe 90, noua Sandero Stepway afişează un consum optim de carburant si emisii reduse de CO

În echiparea Diesel, motorul dCi 90 primeşte semnătura Dacia eco², care reflectă consumul redus şi nivelul scăzut al emisiilor de CO: 4,0 l/100 km* (adică 105g/km de CO2*) în ciclu mixt.

Related posts:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*


*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>