class="single single-post postid-38133 single-format-standard">

Primăria Bârlad este în criză de personal

primaria-barlad

Recenta avalanşă de pensionări şi demisii l-a determinat pe edilul şef al Bârladului, Dumitru Boroş, să scoată la concurs câteva posturi cheie din instituţia pe care o conduce. Urmează şi altele.

În ultima perioadă, Primăria Bârlad s-a confruntat cu un val de solicitări de ieşire la pensie, printre proaspeţii „lăsaţi la vatră” numărându-se Nicolae Spânu, directorul executiv adjunct, Florica Ciobanu, şefa Serviciului de Resurse Umane, Mihai Vicol, fost director tehnic şi consilier personal al ex-primarului Marin Bunea, Constantin Cocoloi şi Petrică Cârlan, din cadrul Serviciului de Gospodărie Comunală şi Locativă, Viorel Bălăuţă, şoferul instituţiei, etc. Un alt post-cheie, respectiv cel de şef Birou Cadastru Imobiliar-Edilitar, a fost eliberat brusc după ce Lucian Volintiru şi-a dat demisia imediat după alegeri. Ca să nu mai spunem că şi în cazul lui Constantin Ciobanu, directorul executiv, aflat în concediu medical, toată lumea se aşteaptă să-şi depună cererea de pensionare.
Din acest motiv, dar nu numai, lipsa de personal este acută, în multe servicii activitatea desfăşurându-se cu mare dificultate. Pentru a încerca să remedieze această problemă, primarul Boroş a anunţat la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici scoaterea la concurs în cel mai scurt timp a şapte posturi, urmând ca într-un viitor apropiat să se încerce şi alte angajări.
„Problema lipsei de personal se resimte în unele servicii din primărie. Sunt multe posturi neocupate, dar sunt şi posturi vacantate prin plecarea unor oameni care au muncit în primărie. Eu nu pot să răspund la unele probleme ale cetăţenilor din lipsă de personal în cadrul aparatului de specialitate al primarului. Multe probleme sunt legate de acest Cadastru de la primărie, pentru că oamenii au probleme cu terenurile pe care le-au concesionat, pe care le-au închiriat, sunt probleme de vânzări, iar noi nu le putem furniza informaţii pentru că, la Cadastru, domnul inginer, care era şef, a plecat. Mai avem un lucrător, e vorba de o domnişoară care s-a căsătorit şi a plecat cinci zile. O aşteptăm să se întoarcă. Pentru că nu avem capacitatea să organizăm toate concursurile odată, am scos la concurs, în ordinea priorităţii, câteva posturi. E necesar să facem acest demers pentru că efectiv nu avem oameni cu care să lucrăm. La Fonduri Europene se resimte nevoia de oameni pentru că noi vrem să declanşăm o activitate temeinică, vreau oameni bine pregătiţi”, a declarat Boroş.

** Va invitam sa ne sustineti munca în favoarea vasluienilor cu un LIKE si un SHARE pentru pagina de facebook  https://www.facebook.com

Related posts:

Sursa: http://obiectivvaslui.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*


*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>