class="single single-post postid-7351 single-format-standard">

Vasluienii detin recordul scandalurilor si mitei pe tren

peron-gara

PANARAMÃ Mai multi cãlãtori care au mers cu trenul din Iasi cãtre Mangalia au fost nevoiti sã apeleze la 112 din cauza unor rromi care s-au urcat din statia Vaslui si au început sã facã scandal ca la usa cortului. Pe lângã faptul cã acestia nici mãcar nu aveau bilet, controlorii au închis ochii si au adus jigniri la adresa celor care circulau regulamentar. De asemenea, vasluienii sunt campioni la dat mitã “nasului” de tren, pe zona Moldovei.

Vasluienii sunt “campioni” pe zona Moldovei la dat mitã “nasului”, la fãcut scandal în tren. În urma zecilor de reclamatii depuse în ultimele sãptãmâni la regionala CFR Cãlãtori Iasi, rutele Vaslui – Iasi si cele din Iasi care trec prin judetul Vaslui detin recordul spãgilor date controlorilor de tren. Potrivit sesizãrilor, cãlãtorii vasluieni se fac vinovati de nereguli în transportul feroviar, printre care provocãri de scandaluri si refuzul de a cumpãra bilete. Ca urmare, numai în ultima sãptãmânã, peste 50 de sanctiuni au fost date controlorilor de tren iar trei dintre ei îsi vor pierde slujba. În mai putin de o lunã, regionala CFR Cãlãtori a înregistrat peste o sutã de reclamatii din partea cãlãtorilor nemultumiti de unele servicii din trenuri. Un caz incredibil s-a întâmplat chiar în acest week-end, când cãlãtorii de la clasa întâi pe ruta Iasi – Mangalia au fost nevoiti sã sune la 112 din cauza unor persoane de etnie rromã care nu aveau bilet dar si-au permis sã stea la clasa întâi. Culmea, rromii au urcat în tren din statia Vaslui, au fãcut gãlãgie si au deranjat întreg vagonul! Revoltãtoare a fost însã atitudinea controlorilor care s-au adresat ostil fatã de cei care au plãtit bilet dar au îndrãznit sã cearã remedierea situatiei. O altã reclamatie vine din partea cãlãtorilor de pe ruta Bucuresti – Iasi, care se tem de cei care urcã în tren în statia Vaslui. Acestia spun cã, pe lângã faptul cã „nasul” îsi bate joc de cãlãtorii care au plãtit pretul întreg în conditiile în care acceptã spagã din partea cãlãtorilor fraudulosi care se urcã din statiile vasluiene, nimeni nu le interzice unora dintre ei sã consume bãuturi alcoolice, sã asculte muzicã tare ori sã fie agresivi verbal. „Îmi este fricã sã mã urc în tren din Iasi si sã merg la Vaslui, sã-mi vãd pãrintii. Cum intru în vagon, trebuie sã suport strigãte, manele si fluierãturi. Noroc cã mai merg cu o prietenã, îmi este fricã sã mã duc singurã, ori sã mã întorc singurã! Am vãzut nasi care sunt în stare sã ia spagã de doi lei, iar noi cumpãrãm bilet întreg, de nouã lei. Nimeni nu întelege de ce persoanele de etnie rromã circulã cu trenul de parcã ar fi privilegiati iar noi suntem luati de fraieri. Pe lângã asta, mai fac si gãlãgie în vagon.”, ne-a spus o tânãrã ieseancã. Reprezentantii CFR Cãlãtori sustin cã analizeazã toate reclamatiile si cã oferã rãspuns la fiecare în parte. Însã, pentru a fi luatã în calcul, o reclamatie trebuie sã fie fãcutã în scris. „Majoritatea reclamatiilor sunt reale. Am avut probleme în aceastã varã din cauza caniculei. Aerul conditionat nu a fãcut fatã, vitezele de circulatie au fost reduse, s-au înregistrat si defectãri de locomotivã din cauza temperaturilor ridicate. Au fost si cazuri când personalul din tren s-a adresat cu formule care nu au fost pe placul cãlãtorilor, dãm atentia cuvenitã fiecãrei reclamatii. Au fost si sanctiuni de personal, noi încercãm sã civilizãm personalul din tren având în vedere greutãtile reale pe care le întâmpinãm.”, a spus Iordan Vintilã, directorul regionalei CFR Cãlãtori Iasi.

Related posts:

Sursa: vrn.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*


*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>